sobota, 5 grudnia 2015

Denticlay - pasta do mycia zębów z glinką i ekstraktem z szałwii.




Witajcie!
Dziś mam dla Was recenzję jakiej jeszcze u mnie nie było, bo tym razem nie jest to krem ani balsam, ale naturalna pasta do zębów na bazie glinki białej kaolin oraz z olejkiem z szałwii. Jeśli jesteście ciekawi co to za naturalne cudo to serdecznie zapraszam do czytania dalej!
Zawsze byłam bardzo ciekawa naturalnych produktów do pielęgnacji jamy ustnej, ale jakoś zawsze i tak kończyło się wizytą w popularnej drogerii i zakupie pasty "wybielanie 3D" :). W końcu miałam okazję przetestować coś innego i muszę przyznać, że to całkiem ciekawy produkt!

Od producenta:
Pasta do zębów z glinką i ekstraktem szałwii Bio. Doskonale tonizuje i wzmacnia dziąsła. Pasta ta jest szczególnie zalecana do codziennego użytku, ponieważ wywiera bardzo dobroczynny wpływ na naturalne środowisko jamy ustnej. Przywraca i normalizuje pH jamy ustnej, a zatem zapobiega rozwojowi bakterii odpowiedzialnych za powstawanie próchnicy. Posiada właściwości absorpcyjne, eliminuje toksyny, dostarcza cennych minerałów, działa bakteriobójczo i zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu. Goi i uzupełnia niedobory minerałów dziąsłom i wzmacnia je.


Skład:
Kaolin, aqua, glycerin, salvia officinalis water, bentonite, xanthan gum, salvia officinalis oil, benzyl alcohol, dehydroacetic acid, aqua, sodium chloride, usnic acid



Cena: 37zł/75ml
Moja opinia:
Nie ma co owijać w bawełnę, jak się jest przyzwyczajonym do drogeryjnych, super pieniących się past o  zapachu mięty to użycie tej pasty po raz pierwszy jest raczej dziwnym doznaniem :). Moje pierwsze wrażenie to po prostu glinka w ustach, dopiero później jak przestałam na to zwracać uwagę to zaczęłam wyczuwać zapach olejku rozmarynowego. Po pierwszym użyciu nie byłam jakoś specjalnie zachwycona, ale zauważyłam, że zęby są bardzo dobrze domyte i te wszystkie paskudne osady też wyszorowała - zęby były naprawdę gładziutkie!

Efekt po zastosowaniu tej pasty był na tyle satysfakcjonujący, że zachęciło mnie to do dalszego jej stosowania. Po kilku użyciach można się przyzwyczaić do glinki i już jej posmak nie przeszkadza. Bardzo ciekawa alternatywa dla drogeryjnych past i polecam wszystkim  ciekawym jej przetestowanie!

Używacie naturalnych produktów do higieny jamy ustnej? Może znacie tę pastę, ale macie coś innego godnego polecenia?



Pozdrawiam serdecznie!

8 komentarzy:

  1. Super wpis, czekam na więcej. Kom za kom? Obs na obs?
    Zerknij na mój blog http://urodaizdrowiekobiet.blogspot.com/ pokazałam tam jak zdobyć darmowe bony na kosmetyki, jeżeli jesteś aktywną blogerką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez póki co jestem pzyzwyczajona do tych drogeryjnych past ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy pasta posiada fluor? Chyba nie ma prawda? No tak jest jak się przesiądzie z tych zwykłych past na ziołowe też tak miałam, ale kwestia przywyczajenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam takiej naturalnej pasty do zębów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiadomo jak jest z nowościami, nie dziwię się, ze na początku się może nawet trochę rozczarowałaś. Dla mnie doświadczenie z nową pastą było też dziwne - jednak pasta okazała się super. Tak myślę sobie, że ta glinka w składzie to fajna sprawa, chociaż trzeba być przygotowanym, że nie odświeży tak jak ta drogeryjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako, że bardzo lubię eksperymenty z takimi naturalnymi kosmetykami to na pewno wypróbuję. Myślę, że moje pierwsze spotkanie z glinką w jamie ustnej też mnie nie zachwyci, ale bardzo podoba mi się to połączenie szałwii i rozmarynu. Zachęca również fakt, że pasta tak dobrze czyści wszelkie osady. Aby moje zęby nie doznały szoku pewnie będę stosowała ją zamiennie z drogeryjną, a z czasem kto wie, może zostanę tylko przy niej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio bardzo zwracam uwagę na skład kosmetyków, również past do zębów ;). Niewątpliwie takie eksperymenty mogą się przyczynić do wyeliminowania niepotrzebnych składników. Bardzo dobry pomysł, może spróbuję. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz!

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...