czwartek, 25 czerwca 2015

Sunfleur - kremowa maska czekoladowa do twarzy na poprawę humoru.


Witajcie!
Dziś chciałabym przedstawić Wam maseczkę, która na pewno poprawi humor każdemu kto lubi czekoladę w każdej postaci! :) Jako że zbliżają się wakacje i zapewne sporo z Was planuje zagraniczne wyjazdy to będąc chociażby przejazdem na Węgrzech zachęcam Was do wstąpienia do Rossmanna i rozejrzenia się za marką Sunfleur, którą ja bardzo polubiłam. Jednym z moich ulubionych produktów tej marki jest czekoladowa maseczka do twarzy na której recenzję Was zapraszam!


Od producenta:

"The stimulating and regenerating cocoa butter and shea butter has advantageous effects on the balance of the skin, and the hydrolyzed clay makes the skin silky. The mask is rich in antioxidants, unsaturated fatty acids and linolanic acid. The cold-pressed grape seed oil removes 50-times more free radicals than vitamin E and, consequently, it has an excellent anti-ageing effect. Rich in minerals. The chocolate fragrance makes the user feel happy."

Maska zawiera masło kakaowe o działaniu stymulującym i regenerującym, oraz masło shea, które ma pozytywne działanie na równowagę skóry. Zawarta w produkcie hydrolizowana glinka sprawia, że skóra jest jedwabista w dotyku. Maska jest bogata w antyoksydanty, nienasycone kwasy tłuszczowe, oraz kwas linolenowy. Tłoczony na zimno olej z pestek winogron zwalcza 50-krotnie więcej wolnych rodników niż witamina E, co sprawia że ma świetne działanie antystarzeniowe. Jest bogata w minerały, a czekoladowy zapach wpływa na poprawę humoru.

75ml/ 899 Ft (ok. 12zł) 

Skład:
Aqua, PEG-40 Castor Oil, Sodium Cetearyl Sulfate, Shea Butter Paraffinum Liquidum, Cetearyl Ethyhexanoate, Polysorbate 60, Propylene Glycol, Theobroma Cacao (Cocoa) Extract, Glycerin, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Cacao Butter, Cacao Powder, Algin, Isopropyl Myristate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Parfum (Linalool, Cinnamal, Benzyl Benzoate, Coumarin, Eugenol), Hectorite, Citric Acid, BHT. 





Moja opinia:

Jak zapewne się domyślacie maska urzekła mnie cudnym zapachem czekolady! Maseczka ma bardzo kremową i przyjemną konsystencję - jest w kolorze kremu czekoladowego, a gdy zasycha robi się z niej kolor mlecznej czekolady :). Skóra po jej użyciu jest delikatna w dotyku, nawilżona i promienna. Jest to maseczka, którą zdecydowanie poleciłabym posiadaczkom cer suchych, gdyż dobrze nawilża. 

Niestety skład nie zachwyca samymi naturalnymi składnikami, więc nie jest to raczej propozycja dla osób dbających o same naturalne składy kosmetyków. W składzie znajduje się parafina za którą ja nie przepadam, ale nie mogę się powstrzymać, żeby choć raz w miesiącu nie posiedzieć 15 minut w takiej czekoladowej maseczce :). Posiadaczki cer tłustych/mieszanych ze skłonnością do powstawania zaskórników (czyli i ja ;)  powinny na nią uważać, bo zawartość parafiny i masła kakaowego niestety może kiepsko wpłynąć na zapychanie się porów, ale myślę że jest to bardzo dobra propozycja dla osób mających skórę suchą.
Muszę dodać jeszcze parę słów na temat tego co mnie zachwyca w produktach Sunfleur - opakowania! Widać, że producent dba o to, żeby szata graficzna produktów wpadła w oko każdej kobiecie. Maseczka jest w opakowaniu airless co jest bardzo higieniczne i wygodne.

Plusy:
  • wspaniały czekoladowy zapach (i wygląd)
  • dobrze nawilża i odświeża skórę
  • wygodne, higieniczne i śliczne opakowanie airless
  • niska cena
Minusy:
  • zawartość parafiny
  • dostępność (Węgry)
Reasumując, wiem że większość z Was napisze mi pod tym postem, że szkoda że kosmetyki Sunfleur nie są dostępne w Polsce i raczej nie widziałam ich nigdzie w internecie, ale mam nadzieję, że taka recenzja przyda się tym którzy lubią czytać o ciekawych produktach, a może akurat ktoś wybiera się na Węgry, albo będzie tam przejazdem jadąc dalej i skusi się na taką czekoladową przyjemność! :) 

Z tej firmy polecam również krem do biustu, którego recenzję znajdziecie >>TUTAJ<<.

Może znacie jakąś czekoladową maskę do twarzy, która jest godna polecenia i jest bez problemu u nas dostępna?

Pozdrawiam Was serdecznie!

24 komentarze:

  1. Fajna maseczka ale parafiny raczej na twarz nie nakładam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja raczej też unikam, ale przy tej czekoladowej maseczce nie mogę się powstrzymać! :)

      Usuń
  2. Mmmm... to coś dla mnie:)
    Obawiam się tylko, że zjadłabym całą maseczkę i nic by mi z niej nie zostało:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oł jeeee uwielbiam czekoladę, ale parafiny to ja nie uwielbiam :) Podoba mi się opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. czekoladową maskę robię sobie sama ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super! ja też muszę coś wykombinować podobnego :)

      Usuń
  5. Oj zapach musi być świetny :) Lubię czekoladę pod taką postacią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachnie bosko! z taką maską na twarzy można się naprawdę zrelaksować :)

      Usuń
  6. Nie znam tej firmy, ale czuję, że polubiłabym się z tą maską.Lubię czekoladę jak chyba większość dziewczyn tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma jest naprawdę godna uwagi, jedyny minus taki że nie ma ich w Polsce i z tego co wiem prędko ich u nas nie będzie :( więc zostaje wycieczka do Węgier :D

      Usuń
  7. Muszę bardzo uważać co nakładam na twarz, bo moje pory wybitnie lubią się zapychać :/ więc niestety ta maseczka odpada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety trzeba na nią uważać, ale posiadaczki cer suchych na pewno byłby z tej maseczki zadowolone :)

      Usuń
  8. Szkoda, że nie jest dostępna w Polsce :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ją zobaczyłam to już pomyślałam, że ją wezmę przy okazji jutrzejszego wypadu do Rossmanna..a tu parafina :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ją zobaczyłam to już pomyślałam, że ją wezmę przy okazji jutrzejszego wypadu do Rossmanna..a tu parafina :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne opakowanie i, jak sobie wyobrażam, zapach też musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ziaja ma chyba czekoladową/kakaową maseczkę. Ta, o której piszesz jest boska:) Właśnie zajadam się czekoladkami Merci i przez chwilę zapragnęłam zrobić z nich maseczkę na twarz:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz!

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...