sobota, 3 października 2015

Fitomed - krem nawilżający tradycyjny do cery tłustej i mieszanej.


Witajcie!
Kosmetyki oparte na jak najbardziej naturalnych recepturach to podstawa mojej codziennej pielęgnacji. Uwielbiam wyciągi roślinne i ich zapachy, które nie każdy dobrze toleruje :). Całkiem niedawno zużyłam krem z firmy Fitomed w którym ziół nie brakuje, a dziś chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o tym produkcie. Zapraszam!
Od producenta

To lekki krem typu o/w o zawartości fazy tłuszczowej ok. 20%. Działanie nawilżające tego kremu opiera się na innych zasadach niż działanie kremu tłustego Fitomed. Dobre nawilżenie cery zawdzięczamy obecności kompleksu nawilżającego, w skład którego wchodzą sole makroelementów. Mleczan wapnia, magnez PCA (kwas pirolidynokarboksylowy), hialuronian sodu wchodzą w skład NMF – naturalnego czynnika nawilżającego obecnego w zdrowym naskórku. Jony wapnia, magnezu i sodu potrzebne są do wielu procesów życiowych komórki zachodzących w środowisku wodnym. Jony kwasu mlekowego i PCA wchodzą w skład NMF. Mają one zdolności wiązania i zatrzymywania istniejącej wody w naskórku. Pokonują również barierę naskórkową i "wyciągają" cząsteczki wody ze skóry właściwej, skupiając je wokół siebie. Kwas hialuronowy w postaci soli sodowej ma właściwości wygładzające i nawilżające. Działa w wierzchnich warstwach skóry. Naskórek jest nawilżony i "wypoczęty". Obecny olej z orzeszków makadamia oraz olej rokitnikowy lekko natłuszczają cerę, dostarczają potrzebne lipidy i działają łagodząco.


Działanie: 
  • długotrwale nawilżające (skojarzone działanie wosku ze skorki pomarańczy i kompleksu nawilżającego)
  • wygładzające (hialuronian sodu)
  • łagodzące  (olej rokitnikowy)
Przeznaczenie: do cery mieszanej i tłustej, na dzień i na noc. Krem posiada właściwości matujące.

Cena: ok 13zł/50ml

INCI: Aqua, Isopropyl Palmitate, Ethylhexyl Palmitate, Glycerin, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Panax Ginseng Root Extract, Panthenol, Macadamia Ternifolia Seed Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydroxyethyl Acrylate, Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Lecithin, Glucose, Sorbitol, Magnesium PCA, Pelargonium Roseum Leaf Oil, Aniba Roseadora Wood Oil, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Tocopheryl Acetate, Trilaureth-4 Phosphate, Hippophae Rhamnoides Fruit Oil.


Moja opinia

Kremu z firmy Fitomed zaczęłam używać do swojej codziennej pielęgnacji porannej w okresie kiedy moja skóra nie chciała ze mną w ogóle współpracować :) - borykałam się z jakimś wysypem nieprzyjaciół, którego już dawno nie miałam, a w dodatku skóra była bardzo przesuszona. Muszę przyznać, że krem przyczynił się do poprawy kondycji mojej skóry. Krem bardzo ładnie "uspokaja" skórę - odniosłam wrażenie, że łagodzi wypryski, a przede wszystkim bardzo dobrze nawilża nie powodując nadmiernego błyszczenia się skóry. Używałam go pod podkład i w tej roli sprawdził się dobrze. Krem ma bardzo delikatny i przyjemny zapach (to jest chyba zapach wody pomarańczowej) - nie jest on zbyt nachalny ani nie czuć w nim bardzo wyraźnie ziół co na pewno przypadnie do gustu tym z Was, które ziołowych zapachów kremów nie tolerują :).
Muszę podkreślić jeszcze to co dla mnie jest podstawą czyli świetny skład prosto z natury - w kremie na próżno szukać parafiny, parabenów, silikonów, barwników, czy sztucznych aromatów.


Plusy
  • naturalny skład
  • niska cena
  • skuteczne nawilżanie
  • krem jest lekki
  • łagodzenie stanów zapalnych
  • działanie matujące
  • przyjemny zapach
Minusy
  • dla mnie brak 
Moim zdaniem krem z firmy Fitomed to kolejny dowód na to, że nie trzeba wydawać wiele pieniędzy, aby móc cieszyć się kremem o fantastycznym składzie i dobroczynnym dla skóry działaniu. Ja jeszcze na pewno powrócę do tego kremu, a czy Wy go znacie?
Pozdrawiam serdecznie!

15 komentarzy:

  1. Jak skończy mi się krem to moze go zakupię:) poki co wpisuje go na moja liste :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego kremu z Fitomedu, ale mocno się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz używam kolejnego kremu z tej firmy i jestem bardzo zadowolona! :)

      Usuń
  3. Sprawdziłby się super u mnie :) Tym bardziej jak nie ma parafiny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele osób chwali kremy fitomed, ja nie miałam żadnego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odkąd zaczęłam go używać to nie mam ochoty próbować innych :)

      Usuń
  5. Według mnie to bardzo dobry krem. Muszę do niego niebawem wrócić:)
    Pamiętam jak w zeszłym roku po lecie m.in. dzięki niemu doprowadziłam cerę do porządku. Fajne było to, że szybko się wchłaniał i dobrze współgrał z podkładami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jeszcze pewnie nie raz do niego wrócę, bo naprawdę potrafi zdziałać cuda na twarzy! :)

      Usuń
  6. Ostatnio znajoma polecała mi kosmetyki tej marki, a tu kolejne zachwyty i do tego krem perfekcyjny dla mojej humorzastej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że zmienili jego skład, bo przed zmianą był jeszcze lepszy:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie można kupić ten kremik? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz!

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...