czwartek, 4 grudnia 2014

Über Zmywacz Koloru do Włosów


(zdjęcie ze strony http://www.uber.com.pl)

Moim naturalnym kolorem włosów jest jasny brąz, a przez kilka ostatnich lat intensywnie farbowałam włosy na czarno "najgorszą" jeśli chodzi o moc farbą Palette Color Creme. Wszystko było w jak najlepszym porządku dopóki chciałam mieć kruczoczarne włosy bez zbędnych niebieskich czy czerwonych refleksów.

zdj. google grafika



Problem zaczął się kiedy znudzona czarnym kolorem postanowiłam coś w sobie zmienić i zamarzyłam o brązowych włosach...

Przez przypadek natchnęłam się w internecie na produkt Uber i raczej nie nazwałaby tego zbiegu okoliczności szczęśliwym. Śmiało mogę powiedzieć o sobie,że jestem włosomaniaczką. Bardzo dbam o włosy i uważam je za jeden z moich największych atutów, dlatego na starcie przekreśliłam pomysł pójścia na dekoloryzację, gdyż moja fryzjerka ostrzegała mnie, że z moich długich i naturalnie kręconych włosów niewiele zostanie.

Uber zachęcił mnie, gdyż producent twierdzi, że w jego skład nie wchodzą substancje drastycznie wpływające na strukturę włosa, a produkt działa na zasadzie obkurczania pigmentu , który następnie musimy wypłukać.

Informacja o produkcie ze strony producenta:

"Zmywacz zawiera ekstrakt zmiękczającego Japońskiego Jedwabiu, znanego ze swych mocnych właściwości ochronnych i nawilżających. 
Ten niepowtarzalny Zmywacz Koloru do Włosów ÜBER, jest wygodnym, skutecznym i bezpiecznym sposobem na usunięcie niepożądanego koloru włosów. Nie zawiera wybielaczy, utleniaczy czy amoniaku, dzięki czemu jest bezpieczny dla włosów, nie niszcząc ich i nie wpływając na ich strukturę.
Profesjonalny produkt, który został specjalnie sformułowany do bezpiecznej dekoloryzacji i przeznaczony jest do odwrócenia procesu utleniania (farbowania) sztucznych cząsteczek koloru występujących w domowych i salonowych farbach syntetycznych (sztucznych).
Nie rozpoznaje on wieku farby, jej koloru ani tego czy jest ona trwała lub póltrwała i zmywa również nagromadzone warstwy kolorów, które pozostały po poprzednich farbowaniach włosów.
W odróżnieniu od większości produktów na rynku zawiera on aktywne składniki “redukujące”, które powodują kurczenie się sztucznych cząsteczek farby do ich pierwotnej formy czyli: bezbarwnych pośredników (inne obecnie dostępne na rynku produkty zawierają środki wybielające). W istocie, zachodząca tu redukcja Radox jest reakcją odwrotną do utleniania. Farba jest redukowana do cząsteczek pośredniczących, co powoduje, że dzięki swoim niewielkim rozmiarom mogą być uwolnione i spłukane z włosa. "

Cena nie jest zbyt niska- 60zł za komplet, na moje włosy musiałam zużyć dwa opakowania- ale też nie jest tak wysoka, aby zniechęcić zdesperowaną kobietę, która pragnie zmiany koloru :)
 Postępowałam zgodzie z zaleceniami na ulotce. Nałożyłam produkt, czekałam i czekałam, a potem baaardzo długo płukałam włosy.

Już podczas płukania czułam, że moje włosy zrobiły się bardzo nieprzyjemne w dotyku- suche i szorstkie, co bardzo mnie za niepokoiło. Po skończeniu procesu miałam ogromny problem z rozczesaniem włosów, już prawie płakałam na myśl, że może trzeba będzie je obciąć... ale na szczęście jakoś  doprowadziłam je do ładu.

A efekty?
U mnie dosyć mizerne.
Od razu po wysuszeniu, włosy nabrały w wyższych partiach marchewkowych barw, końcówek w zasadzie nie ruszył, ale chwilowo byłam zadowolona, że chociaż do ucha włosy są nieco jaśniejsze.


Jednak szczęście długo nie trwało, bo na drugi dzień czarny kolor powrócił... a pozostał okropny smród na włosach. Co więcej byłam u fryzjerki i ta powiedziała , że wątpi, że ten środek był tak "delikatny" jak twierdzi producent.

Podsumowując, jak dla mnie szkoda było pieniędzy, a przede wszystkim włosów, bo musiałam podciąć końcówki, a przez kolejne tygodnie wcierać w nie olejki, aby jako tako wróciły do swojej kondycji.Czytałam wiele pozytywnych komentarzy o Uber i w nie uwierzyłam, a teraz nie jestem pewna czy te opinie były nierzetelne czy tylko u mnie produkt okazał się całkowitą klapą.

Na własnej skórze przekonałam się, że nie ma cudownych środków i trzeba cierpliwie czekać aż włosy odrosną ( choć zdecydowałam się jeszcze raz zaryzykować i zrobiłam kąpiel rozjaśniającą, która za około 6zł dała znacznie lepsze efekty).

Może ktoś miał lepsze doświadczenia z Uber?
Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz!

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...