niedziela, 21 grudnia 2014

Ziaja Med - żel pod oczy redukujący nadwrażliwość oczu


Bardzo często po całym dniu moje oczy są nadwrażliwe. Odczuwam ich zmęczenie i dokuczliwe pieczenie. Dodatkowo noszę soczewki kontaktowe, więc powinnam uważać na to czego stosuję w okolicy oczu. Chciałabym, aby produkt pomagał ze zmęczeniem oka i jednocześnie pielęgnował delikatną skórę.


Będąc w aptece w moje ręce wpadł żel pod oczy redykujący nadwrażliwość oczu z Ziaja Med i jest to seria dostępna w aptekach. To co zawsze bardzo kusi mnie, żeby kupić coś z Ziaji to cena i fakt, że ich produkty czasami potrafią mnie zaskoczyć swym działaniem.

Producent deklaruje, że produkt ma łagodzić podrażnienia i oznaki zmęczenia. Ma redukować wrażliwość oczu, zmniejszać nadwrażliwość na światło i łzawienie. Dodatkowo ma nawilżać, tonizować, napinać naskórek i zapewniać uczucie chłodu.

Zawiera ekstrakt ze świetlika, który koi podrażnienia i nawilża skórę. Ekstrakt z czarnej herbaty neutralizuje wolne rodniki i chroni warstwę lipidową naskórka. Szybko łagodzi oznaki zmęczenia i zmniejsza skłonność do podrażnień. Prowitamina B5 (D-Panthenol) intensywnie i trwale nawilża i zapobiega przesuszeniu naskórka, również łagodzi podrażnienia i chroni nadmiernie wrażliwą skórę.

Produkt jest hypoalergiczny.
Dostępny w aptekach
Opakowanie 15 ml, cena ok. 8 zł

Skład:
Aqua (Water), Glycerin, Propylene Glycol, Camellia Sinensis Leaf Extract, Euphrasia Officinalis Extract, Panthenol, Carbomer, Diazolidinyl Urea, Phenoxyethanol, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Sodium Hydroxide.

Jak widać ma w składzie chyba wszystkie możliwe parabeny, więc jeżeli nie chcecie ich stosować, ten produkt nie jest dla Was :)

Muszę przyznać, że żelu używa się bardzo przyjemnie. Rzeczywiście daje efekt lekkiego chłodzenia i łagodzi nieprzyjemne uczucie pieczenia i zmęczenia oczu. Skóra jest przyjemnie nawilżona.
Stosuję go rano i wieczorem. Żel ma fajną konsystencję i nie wpływa do oka, jak to czasem bywa z innymi kremami. Dzięki precyzyjnemu aplikatorowi łatwo jest wycisnąć odpowiednią porcję żelu.



Jest to kolejny produkt w mojej kolekcji, który skutecznie działa, a zarazem nie jest z najwyższej półki cenowej.

Ziaja Med ma w swojej ofercie jeszcze żel pod oczy korygujący cienie, oraz żel pod oczy przeciw obrzękom.

Znacie, używacie, a może też macie problemy ze zmęczonymi oczami i kupicie Ziaję Med?
Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem czy ten do cieni zredukowal by moje.. To jeden z moich największych problemów urodowych. Ciekawa recenzja. Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy kosmetyk ale fakt duzo parabenów niestety skład za to prosty i może pomysle i spróbuje zrobic cos podbnego diy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już znalazłam swojego ulubieńca w walce z cieniami do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę coś wykombinować pod oczy, bo mój krem mi się skończył i nie wiem co kupić teraz:(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie i nie toleruje firmy owej;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej firmy rozswietlajacy krem pod oczy... ze dwa razy uzylam;D zawsze zapominam;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo serdecznie dziękuję za każdy komentarz!

Zapraszam do komentowania i obserwowania ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...